4/20/2007

فراخوان کانون وبلاگ نويسان ايران- پن‌لاگ به تمامی نهادهای حقوق بشری برای نجات جان کيانوش سنجری

کانون وبلاگ نويسان ايران- پن‌لاگ از تمامی نهادهای حقوق بشری بخصوص کميساريای عالی پناهندگان سازمان ملل، درخواست دارد برای نجات جان کيانوش سنجری فعال سياسی، وبلاگ نويس و عضو کانون وبلاگ نويسان ايران که از بيم جان خود بعد از تحمل زندان، شکنجه و فشارهای گوناگون ناگزير به ترک غيرقانونی ازکشور ايران شده است و در وضعيت نامناسبی در کردستان عراق بسر می‌برد اقدامات لازم را جهت تامين امنيت و تسريع پذيرش پناهندگی او به عمل آورند.

کانون وبلاگ نويسان ايران، پن‌لاگ، از همه سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری تقاضا دارد، با توجه به شرايط نابسامان امنيتی در عراق، احتمال وجود توطئه از سوی دستگاه امنيتی نفوذی جمهوری اسلامی ايران در عراق برای بازگرداندن کيانوش سنجری به ايران، کارشکنی مقامات مسئول پناهندگی و يا هرگونه خطر ديگری در روند پناهندگی ايشان، به ياری کيانوش سنجری بشتابند.

کانون وبلاگ نويسان ايران پن‌لاگ‌

Labels:

44بیان و اندیشه:

Anonymous Anonymous گفت:

با دوردی گرم...ترانه نازنین برایم کامنت گذاشتن که از طرح حمایت کنم.اما ادرسی که برام گذاشتن قابل دسترسی نیست.راهنمایی بفرمایید.

2:28 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

منهم چنین کامنتی دریافت کردم اما مشخص نیست به چه شکلی حمایت کنیم
با بهترین آرزوها، کوشا

5:36 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

در بلاگ نیوز لینک داده شد .

8:07 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلامی به روشنی آزادی
مطلب در وبلاگ شهر من درج شد.
و میخواستم ببینم چگونه میشود با
این کانون همکاری کرد.
به امید آزادی همه انسانها
شاد باش و دیر زی

11:28 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

خسته نباشيد .
ترانه‌ی ِ عزيز ، کامنت گذاشته‌اند ، که تشکر می‌کنم . و امّا بعد ، چه بايد کرد ؟
آيا صرف ِ نقل ِ اطّلاعيّه در وبلاگ‌مان کفايت می‌کند ؟
درعين‌حال ، من نقل می‌کنم .
به اميد ِ روزی که به‌زودی شاهد ِ رهايی ِ ايران‌مان از اين وضع ِ کشنده باشيم .
م . سهرابی

4:37 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

اسماعیل رحیمی- کانون حمایت از اعتصاب

در صورتی که مکان کارزاری هنوز درست نشده است . بگید من پیگریش بشم تا جایی برای حمایت باشد و به ا ونجا لینک بدین.

9:01 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
... و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت
روزی که کمترین سرود
بوسه است

احمد شاملو

به امید آن روز

11:32 AM  
Blogger نسرین گفت:

بنفشه عزیز و کوشای عزیز
البته آن کامنت را من نگذاشته ام ولی از آنجا که طرح دیگری برای حمایت از طریق کانون به اجرا در نیامده است مطمئنا منظور از حمایت همان درج در وب لاگ هایتان بوده است .

حامد عزیز
از حمایت تان به سهم خودم تشکر می کنم ، و اگر منظور از همکاری عضویت در کانون است . می توانید تقاضای عضویت خود را همراه با آأرس وب لاگ تان به آدرس زیر ارسال کنید :
penlog.ozviat@gmail.com

اسماعیل رحیمی عزیز
اگر آدرسی برای تماس دارید بگذارید
درصورت نیاز حتما با شما تماس خواهیم گرفت .

از دوستان عزیز ، آشیل ، مهدی سهرابی ، و وب نگار هم بابت حمایت شان تشکر می کنم .

12:44 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

از طرف اسماعیل smallrmg@yahoo.com

6:29 PM  
Blogger Unknown گفت:

از فعالیتی کث برای اطلاع رسانی و آگاهی دارید سپاسگزارم
www.biaeid.blogspot.com
من و تو
خواهشمندم مرا نیز در وبلاگتان عضو کنید, ومشکلاتی در وبلاگم دارم که نیاز به راهنمایی دارم
آرش

12:41 PM  
Blogger Unknown گفت:

از فعالیتی کث برای اطلاع رسانی و آگاهی دارید سپاسگزارم
www.biaeid.blogspot.com
من و تو
خواهشمندم مرا نیز در وبلاگتان عضو کنید, ومشکلاتی در وبلاگم دارم که نیاز به راهنمایی دارم
آر

12:42 PM  
Blogger Unknown گفت:

This comment has been removed by the author.

12:42 PM  
Blogger Unknown گفت:

This comment has been removed by the author.

12:42 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

درود
یک حمایت همصدا نیاز داریم
وبلاگ باید باعث انقلاب جدید در ایران شود

5:14 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

فضیلت اخلاقی زیتون بی همتاست.
جهت تقدیر از ایشان:

زنده باد خواهر زیتون.
با تبریک و تشکر از خواهر زیتون .
خواهرم کار بسیار پسندیده ای کردید که کامنت های یکی از اراذل شیادی که توحش مشتی اوباش مسلمان نمای تشنه قدرت در سرکوب زنان را به گردن اسلام حقیقی که همان تعالیم قرآن و سیره خاندان مطهر آل عبا است گذاشته با فحاشی به باورهای مقدس 70میلیون ایرانی سعی در کریه جلوه دادن اسلام داشت. امروز هر ایرانی می داند که هویت ایرانی با اسلام گره خورده و حاکمیت اسلام ناب محمدی ( نه آن اسلامی که شعار خمینی بود) آرزوی تمام ایرانیان است و شوق وصال آقا امام زمان جمکران را معبد وصال اشخاص فهیم جامعه نموده.
این کوردلان نوکر اهریمن که سعی دارند از آب گل آلود ماهی گرفته و اسلام را بدنام کنند سرانجام به عذاب دوزخ گرفتار و به سزای اعمال خویش خواهند رسید.
حجاب بر زنان واجب است ولی نه به زور اسلحه و ضرب و شتم بلکه با کار فرهنگی و تفهیم وابستگی منزلت زنان به حجاب وتقوا و هر زن و دختری که بداند با حجاب حیا ، انسانیت و صفات والایش به اوج می رسد به جز چادر چیزی انتخاب نخواهد کرد.
چادر لباس ملی زنان ایرانی است و همانطور که ژاپنی ها به کیمونو احترام می گذارند زنان ماهم باید به پوشش ظاهری و باطنی تقوا احترام بگذارند. زنانی که پوشش اسلام را رعایت نمی کنند نادان و گمراه یا حتی بیمار روانی هستند و نیاز به ترحم و دلسوزی داشته و نه اینکه آنان را مثل کسانی که مرتکب خلاف بزرگ شده اند مضروب کنیم و در هر جامعه افراد کم خرد هستند که از تقوا فاصله گرفته به دام شیطان می افتند و آنکه زنان را جز به حکم رای دادگاه و سوای احکام مترقی اسلام مضروب کند پست تر از هر زن بی حجاب است.
خوشبختانه مکر جرثومه های فساد به خودشان برخواهد گشت و ما مردمان مومن که دل در گروی اسلام ناب محمدی داریم چقدر غافل بودیم که خاتمی گرانقدر ما را به گفتگوی تمدن ها فراخوانده و ما چشم بر لزوم تبادل فرهنگی با نویسندگان وبلاگهای غربی بسته بودیم و چه بسا حرکات خزنده نوکران هوشمندتر شیطان می توانست برای مدت کوتاهی از طرف ایرانی دروغ و جهل را به عنوان علاقه ایرانی به سکولاریسم و نفرت ایرانی از اسلام معرفی شود. و چه خوب است آن دسته از مومنین فاضل آشنا به لسان خارجه چهره حقیقی اسلام را با تمام توان خود به وبلاگ و سایت های خارجی معرفی کنند. 10 میلیون وبلاگ نویس موافق جامعه مدنی مدينه النبی به رهبری خاتمی داریم هرکدام 2 کامنت انگلیسی نوشته و عشق تمام ایرانیان را به اسلام و قوانین قرآن به اطلاع غرب می رسانیم تا شاید زمینه ای برای درک غرب از فرهنگ اصیل ایرانی فراهم شده و در این شرایط بحرانی غرب متوجه شود که ایرانی نفت خود را می فروشد اما هویت خود را نمی فروشد. بمب گوگلی مومنین به جامعه مدینه النبی فضای اینترنت را معطر خواهد کرد و خار چشم دین ستیزان خواهد شد.
ایرانی بمب گوگلی برای دفاع از هویت خود می سازد و نه برای نابودی هویت و هرکس بخواهد تشیع و حاکمیت قوانین خردمندانه قرآن و ائمه را در معرض تهاجم قرار دهد گویی ایرانی را از هویت تهی کرده باشد . ما قبل از اسلام تمدنی بسیار درخشان داشتیم اما بعد از اسلام درخشش این تمدن هزار برابر شد و کجا فرهنگ مجوسی پدران ما به پای فرهنگ والای اسلامی می رسد.
این کافر ابله که همه را به کیش خود می پنداشت قصد داشت با یک کودتای اینترنتی در موقعیتی که کوردلان مسلمان نما به بهانه ترویج حجاب چهره ای وارونه از اسلام را معرفی کرده بودند، با ایجاد بمب گوگلی و بمباران کامنت های بیگانگان چهره ای غلط از اسلام و باورهای قلبی ملت ایران نشان دهد که در جا منکوب شد .
آخر فاسد معلوم الحال شمار کل شما وبلاگ نویسان مخالف اسلام به 20 نفرهم نمی رسد و در کل 1000 خواننده موافق بیشتر ندارید چطور فکر می کنید که شایستگی دارید از طرف 70 میلیون ایرانی که با شما مخالفند در اینترنت پیام بگذارید؟ سایر وبلاگ نویسان و خوانندگان می دانند که عیب از اسلام نیست بلکه اشکال از مسلمانی ماست.
تو و ایل و طایفه وبلاگ نویست (اشاره دارم به نویسنده هتاک به ارزش های اسلامی که با اقدام شایسته زیتون منکوب شد)که کفار اینترنت را تشکیل می دهی که املا و دستور زبان انگلیسی ات به حد بچه اول دبستان هم نیست اول برو سواد کسب کن شاید در راه کسب سواد معرفت درک حقانیت اسلام نیز نصیبت شد.
من وبلاگ های متعدد را مطالعه می کنم و بارها به برادران گفته ام که بعضی جوانان که به ظاهر سلایقشان با ما مطابقت ندارد و گاه راه به بیراهه می روند دل در گروی حقانیت اسلام داشته و گوهر وجودی خویش را به شیطان نخواهند فروخت.
این اقدام شما در حذف پیام های وقیحانه بر ضد باورهای ایرانیان اقدامی زینب وار و پرشهامت بود و مبادا ملامت اراذل و اوباش اینترنت تو را تسلیم نوکران جهل و جهالت کند. بدون شک دختران و زنانی که به حجاب عقیده ندارند ولی اجازه نمی دهند دیگران از این بی اعتقادی آنان به حجاب سو استفاده کنند نزد فرهیختگان محبوب و خطاهایشان نیز چشم پوشی می کند. زن اصیل و با حیای ایرانی میگوید ممکن است که من به حجاب اعتقاد نداشته باشم ولی می دانم که زهرا (ع) سرآمد زنان جهان است و هرگز اجازه نمی دهم عده بخواهند از من در جهت مخالفت با ارزش های اسلامی سو استفاده کنند.
خواهرم من به پاس حرکت پسندیده شما و با اجازه شما خبر این اقدام خردمندانه و تعهد شما به ارزش های ملی را در وبلاگستان و کامنت دانی وبلاگ های مختلف نشر خواهم داد تا دیو صفتان بدانند که زن ایرانی اسیر تبلیغ دشمنان هویت ملی خود نخواهد شد.
دیدار در بخش پیام های وبلاگ نویسان غرب.

7:59 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

توسط یاورحق در 2007-05-26 21:49

این روایتی که درباره احمدی نژاد نوشتی بسیار پر محتواست و خبر از دلدادگی جوانان فهیم ایران به هسته و عصاره نظام شکوهمند حاکمیت الله دارد.
چرا؟
همین قدر که از انتصاب احمدی نژاد پکر بودی نشان می دهد که

اولا می دانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی، اصلح تر( نه مطلقا و چه بهتر که خاتمی می توانست بار دیگر به عرصه انتخابات گام بگذارد که اصلح تر از هاشمی، خاتمی است و البته هاشمی و خاتمی مکمل هم هستند و هردو وزنه ای هستند که در چپ و راست علم حاکمیت اسلام قرار گرفته اند تعادل را حفظ می کنند.) بود ولی چون امیر مومنان علی(ع) بار دیگر به ناحق حق خدمتگزاری به مومنان از او سلب شد.

ثانیا دلدادگی شما به نامزدتان که تایید شده شورای نگهبان بود و شرکت در انتخابات نشان می دهد که شما مثل بسیاری از افراد ساده لوح و بی هویت که انتخابات را به علت نظارت استصوابی شورای نگهبان تحریم کرده بودند نوکر اهریمن نبودی و هویت اصیل و ایرانی خود را حفظ کرده ای و یکی از فهمیده ترین و منطقی ترین وبلاگ نویسان ایران هستی و ما به شما افتخار می کنیم.

و می بینم که شما هم مانند آن پیرزن از اینکه یک نیروی دست ششم بیکفایت به شهید رجائی تشبیه شده بخصوص با مشاهده جریانات اخیر خشمگین شده اید و از این که حاکمیت الله بازیچه دست عنصری نامطلوب شده غمگین هستید و خون گریه می کنید.
امروز حاکمیت الله به افراد کاردان ، مطلع و کارآزموده نیاز دارد.
همین مثال رجائی بهترین مثال است. چرا که در زمان رجائی خوارج زمان که همه جا را ازجمله دانشگاه ها را لانه فساد کرده بودند بدست دولت مردمی سرکوب شدند و همه خشنود بودند وکسی اعتراض نکرد چون جامعه پذیرای تدبیرهای متخذه بود. این همان فنی است که از مولایمان علی به ارث رسیده و هرکس که از آن بهره مند باشد می تواند حتی با شمشیر جامعه را به خیر و صلاح هدایت کند و مردم نیز زضایت داشته باشند.

اسلام دین مقتضیات زمان و مکان است. هاشمی چرا سیاست رجائی را اتخاذ نکرد؟ چون مقتضیات حفظ بیضه اسلام اینگونه حکم می کرد. او موقع شناس بود و فرض کنید که احمدی نژاد آن زمان سکان را در دست داشت چه افتضاحی پیش می آمد؟ در آن وانفسا که مصلحت نظام مبارزه با تهاجم فرهنگی بود می آمد علنا از ضرورت پاکسازی جامعه از قلم بدستان اهریمن صفت ضد اسلام سخن می گفت و کاری که از پیش نمی برد هیچ ،فرصتی به صهیونیست ها می داد تا تمام آن قتلهای نویسندگان فاسد و معلوم الحال که نیروی دست ششم لیبرالها و خناسان و اهریمنان بودند و توسط صهیونیست ها به هدف بدنام کردن اعتبار حاکمیت الله در اروپا و ایران قربانی نیت شوم صهیونیست ها شده بودند را در ذهن تمام مردم جهان و ایران اثبات کنند که کار مسلمین و دولت الهی است در حالیکه کار صهیونیست ها بود.
استکبار هرچه کرد که این وصله را به هاشمی بچسباند نتوانست و تمام هنرمندان و نویسندگان حتی دگراندیشانی مثل دولت آبادی در زمان انتخابات او را اصلح دانسته و حمایت کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی زدند که هاشمی و وزیران او را عامل قتلهای زنجیره ای معرفی کرده بودند و ثابت شد که این وصله ها به هیچ یک از علمای اسلام نمی چسبد و شیاطین فهمیدند که هرکاری بکنند که به مرد بقبولانند که حاکمیت الله حاکمیتی قلم ستیز و تروریست است در نهایت با تدابیری که خداوند اتخاذ می کند که چرخ گردون روزگار را بدرستی به نفع علمای بر حق می گرداند مردم می فهمند که اینان یاوه ای بیش نیست.
دومین مسئله هم این است که دربرابر آنچه ذهن مردم را به اسلام بدبین می کند که نباید ساکت نشست حتی اگر آنچه مورد خشم افکار عمومی است حق باشد ابتدا باید افکار عمومی را به آرامش رساند بعد با روشهای خردمندانه از حقوق اسلام دفاع کنیم. در زمان خاتمی یک تعادلی بود و مثلا اگر نیروی های امنیتی یا انتظامی درست یا غلط تشخیص می دادند که برای خیر و صلاح جامعه تدبیری لازم است وبعد آن تدبیر بر ذهن مردم اثر سو می گذاشت فورا خاتمی می آمد و شدیدا اعتراض می کرد و بعد هم هوشمندانه کمیسیون تحقیق و تفحص تشکیل می داد و مسئله را با کدخدا منشی حل می کردند و در نهایت هم حقوق ملت و هم حقوق حاکمیت و هم حقوق الله حفظ و صیانت می شد.
چه خوب بود همه وبلاگ نویسان خردورزی و عرق ملی و هویت ملی را مثل زیتون حفظ کرده بودند .( درست است که 90 درصد محتوای وبلاگ زیتون با دستورات اسلام هماهنگی ندارد ولی هسته و بنیان آن بر وجدان پاک این جوان فهیم دلالت دارد و من لینک وبلاگ شما را با تحلیلی که نوشته بودم برای عاشقان حقیقت و نیروهای وارسته عرصه دین و دانش کشور فرستادم و همگی بر وجدان پاک شما آفرین گفتند.)


http://z8un.com/cgi-bin/mt/mt-comments.cgi?entry_id=1959

10:44 AM  
Blogger Unknown گفت:

سرود رزمگاه پلي تکنيک , تقديم به مبارزان پلي تکنيکي و 9 مبارز در بند دژخيمان http://h1.ripway.com/forum1/1Polytechnic_Sorud.mp3 اين سرود را در وبلاگ خود قرار دهيد

www.ariuoz.blogspot.com
www.ariuo.blogspot.com www.tabriznews.blogspot.com

12:15 AM  
Blogger Afghan PenLog گفت:

بيآنيه کانون وبلاگ‌ نويسان افغانستان در دفاع از کامران میرهزار

بیشتر در اینجا بخوانید:
http://afghanpenlog.blogspot.com/2007/07/blog-post_07.html

10:41 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

درست نمیدانم که آیا این وبلاگ مهجور شده است یا خیر.اگر اینگونه نیست لطفا در راستای فعالیتهایتان با ما نیز تماس گرفته تا از نحوه عضویت در کانون آگاه شویم. چونکه لینکهای عضویت هردو غیر فعال بود

12:00 PM  
Blogger نیما افراز گفت:

آقا تکلیف عضویت من در پنلاگ چی شد؟
من دوسال در پنلاگ با نام اندیشه نیما عضو بودم ولی اون زمان که برای گذاشتن لوگو فراخوان دادید من ایمیل رو ندیدم الان حاضرم لوگو رو قرار بدم
نام وآدرس جدید وبلاگ
آزادی سیاسی به جای سیاست آزادی
http://sheikh.dom.ir
mini_eminem98@yahoo.com

5:09 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

چند ماهي هستش كه چيزي ننوشتين ؟
از كيانوش چه خبر ؟

2:32 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://iustphysics.persianblog.ir/

11:05 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

با درود ، قسمتی از فراخوان دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب داخل ایران :
ما، دانشجويان زندانی، خانواده های زندانيان و کل جنبش آزاديخواهی و برابری طلبی امروز بيش از هرزمان ديگری به حمايت های شما محتاج است. فراخوان ٢۲ دسامبر ما برای آزادی دانشجويان زندانی با حمايت های بی نظير شما روبرو شد. ما دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب صميمانه از تلاش های تاکنونی شما سپاسگذاری ميکنيم. آکسيونهای سراسری ٢٨ دسامبر يک پيروزی بزرگ و فراموش نشدنی بود که صدای آزادی خواهان و برابری طلبان ايران را به مردم جهان رساند. اين تلاش و مبارزه اما هنوز کافی نيست. ياران ما، دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب هنوز در شکنجه گاه ها بسر ميبرند، جنبش آزاديخواهی و برابری طلبی هنوز زير فشار دستگاه های امنيتی قرار دارند. اين سرکوب را بايد شکست داد و ما در اين تلاش به ياری شما محتاجيم.
ما به اين مناسبت روز ١٦ فوريه را روز اعتراض سراسری به جمهوری اسلامی برای آزادی همه دانشجويان زندانی اعلام ميکنيم. همه شما را در هر کجا که هستيد فراميخوانيم که در اين روز از هر طريقی که مناسب ميدانيد، خواهان آزادی فوری همه دستگير شدگان و توقف فوری سرکوب آزاديخواهان و برابری طلبان شويد.

آينده از آن ماست!
زنده باد آزادی!
زنده باد برابری!

دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب دانشگاه های سراسر کشور

10:53 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

I consider, that you are not right. I am assured. Let's discuss it. Write to me in PM, we will communicate. [url=http://cgi2.ebay.fr/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=acheter_levitra_ici_1euro&acheter-levitra]achat levitra[/url] I have removed this idea :)

3:33 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

тинейджеры малолетки http://free-3x.com/ порно училки free-3x.com/ мать трахает малолетнего сына онлайн [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]

3:42 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

But silent, there are splendidly known companies which be worthy of benefit words and created an distinguished buy Viagra now reputation.

4:56 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

S'il vous plaГ®t, plus en dГ©tail achat cialis generique achat cialis [url=http://www.ci2s.org/node/1]acheter du cialis[/url]
Maintenant tout est clair, le merci bien pour l'information. achat cialis acheter cialis en ligne [url=http://www.ci2s.org]cialis sur le net[/url]

12:47 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

la rГ©ponse FidГЁle http://runfr.com cialis 20mg lilly cialis 20mg posologie

2:47 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

Parlez directement. http://runfr.com/acheter-cialis cialis 20mg posologie achat viagra forum

1:30 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

Je peux demander chez vous ? acheter cialis http://runfr.com viagra contre indications achat cialis france

12:19 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

remarquablement, c'est la phrase prГ©cieuse http://runfr.com/tag/acheter-cialis achat cialis sur internet cialis generique

1:12 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

Credo che lei abbia sbagliato. Cerchiamo di discutere di questo. Scrivere a me in PM. [url=http://lacasadicavour.com/cialis-generico-online/ ]comprare cialis online [/url]Molto buona idea cialis generico Credo che lei abbia sbagliato.

11:19 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

Bravo, vous Г©tiez visitГ©s par l'idГ©e simplement magnifique http://runfr.com/tag/20mg cialis 20mg achat cialis sur internet

5:27 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:22 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:22 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:22 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://carolpiercedesign.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2633&p=3374
http://bandb-eg.com/phpBB2/viewtopic.php?p=4890
http://spamswamp.com/index/viewtopic.php?f=4&t=28950&p=56343

10:22 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

boise idaho wikipedia credit, kbr federal credit union. first community credit union e-statements, [url=http://lowcreditpersonalloans.com/content/small-loans-fast]fast loans with bad credit[/url]. credit card applications with, large credit card lines.

1:04 PM  

Post a Comment

<< خانه