2/06/2005

نتايج انتخابات ارکان كانون وبلاگ نويسان ايران

الف- اعضای شورای دبيران
الف-1: اعضای اصلی
1- بامداد زندی نویسنده وبلاگ بامداد
2- پولاد همایون نویسنده وبلاگ سیپریسک
3- چه‌گوارانویسنده وبلاگ چه‌گوارا
4- زیتونك نویسنده وبلاگ زیتون
5- شبح نویسنده وبلاگ شبح
6- فضولك نویسنده وبلاگ فضول
7- علی نویسنده وبلاگ هزار حرف نگفته
8- گل کو نویسنده وبلاگ گل کو
9- هاله نویسنده وبلاگ سرزمین آفتاب
اعضای جانشين شورای دبيران
الف-2: اعضای جانشين
1- ارغوان‌ها نویسنده‌ی ارغوان‌ها
2- آرش نویسنده وبلاگ آرش سرخ
3- پویا ارجمند نویسنده وبلاگ بیان
4- نی لبک نویسنده وبلاگ صعود برهنه

ب- اعضای شورای بازرسان
ب-1: اعضای اصلی

1- پانته‌آ نویسنده وبلاگ غربتستان
2- ترانه عضو هم بسته
3- شبنم نویسنده وبلاگ شبنم فکر
4- گیله مرد نویسنده وبلاگ گیله مرد

ب-2:اعضای جانشين

1- حسن نویسنده وبلاگهای خدا بیامرز
2- سیامک نویسنده وبلاگ گزارش به خاک ایران
3- مرد فمينيست نویسنده ‏دغدغه‌های يک مرد فمينيست

پ- سرپرست سايت و مدير فنی : حسن آقا نويسنده ي وبلاگ حسن آقا

ت- مسئول امور عمومی - منشی پن‌لاگ: نسرین
توضيح:
قبل از پايان رای‌گيری و اعلام نتايج. روزبه نويسنده وب‌لاگ گفتارنيک و ندا نويسنده‌ی وب‌لاگ از بالای ديوار از انتخابات کنار کشيدند و استعفا دادند.
---------------------
ضمنا طی انتخابات داخلی در شورای دبيران و شورای بازرسان اين افراد نيز انتخاب شدند.
دبير پن‌لاگ: بامداد
مسئول شورای بازرسان: آرمين گيله مرد
سخن‌گو پن‌لاگ برای مصاحبه رادیوئی: پولاد همايونی
نماينده كانون در اجلاس آزادی بیان در اینترنت : جی لندنی

5بیان و اندیشه:

Blogger Narges گفت:

سلام دوستان عزیز.از غیبت خودم معذرت میخوام.اما من در جریان هیچیک ا زاخبار داخلی پن لاگ قرار نمی گیرم .با اینکه تنظیمات ارسال ایمیل در یاهو گروپ را کنترل کردم اما باز هم ایمیلی به دست من نرسیده.سعی می کنم از این به بعد هر روز شخصا به پروپ سر بزنم.ظاهرا و فعلا چاره دیگری نیست.باز هم معذرت میخواهم:نی لبک هستم از صعود برهنه

1:44 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

دوستان
سلام
همانگونه که می دانید بیش از یک ماه است که من ازعضویت از کانون کناره گیری کرده ام ولاکن آدرس وبلاگ من "آینه های روبرو" همچنان در لیست وبلاگ های پن لاگ است که البته بسیار قابل تقدیر است اما با توجه به اینکه پرشین بلاگ خائن در یک اقدام تروریستی اقدام به مسدود کردن وبلاگ دو ساله من کرد(گذاشته بودم هفت ساله بشود!) درنتیجه این لینک به ترکستان می خورد اگر مایل هستید محض یادگاری لینک وبلاگ من را هم داشته باشید عجالتا تا مسدود نشدن این یکی در این جاست:
http://omidh.blogfa.com
اگر نه که برش دارید که ملت سرشان به دیوار نخورد غرولندش را به ما بکنند...
پیروز باشید.
امید حبیبی نیا

3:12 AM  
Blogger شبح گفت:

اميد جان!
استعفای تو هيچ‌وقت پذيرفته نشد!
اميدوارم ديگه حرف‌اش را نزنی و افتخار بدی و در پن‌لاگ حضور داشته باشی.

8:28 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام به همتان تبریک میگم

4:21 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

شبح عزیز
پاسخ تو را اتفاقی اینجا دیدم،
من استعفا کرده ام و از یک ماه و نیم پیش هیچ خبری از کانون ندارم، کانون هم تقسیم وظایف کرده و از همان ابتدا هم من نقشی در آن قبول نکرده بودم.
از آن جا که من هیچ گاه وبلاگ نویس نبوده ام فقط از وبلاگ برای آرشیو کردن مقالاتی که این طرف و آن طرف می نویسم استفاده میکنم در نتیجه حضور من با وجود اینکه در یک تشکل مدافع آزادی بیان دیگر فعالیت دارم نقض غرض است حالا بی مهری برخی از منتخبین شورای فعلی که آب مان با هم توی یک اقیانوس هم نمی رود (چه برسد به جوب)! به جای خود.
راستی لینک این به اصطلاح وبلاگ من تصحیح نشده است هنوز...
شاد باشی
امید حبیبی نیا
http://omidh.blogfa.com

5:57 AM  

Post a Comment

<< خانه