12/08/2004

انتخابات کانون وبلاگ نویسان ایران

اعضای محترم کانون نویسندگان ایران (پن‌لاگ)

طبق ماده‌ی 18 اساسنامه کانون ارکان پن‌لاگ عبارت است از:

ماده‌یِ 18- تعدادِ اركان:

اركانِ تصمیم‌گیری و اجراییِ پن‌لاگ عبارت اند از: مجامع عمومی و شورای دبیران و شورای بازرسان و مسئولِ امورِ عمومی (منشیِ پن‌لاگ) و مسئول امور فنی (سرپرست سایت)، كمیسیون‌هایِ پن‌لاگ(مانند: کمیسیون روابط عمومی، تومارها و بیانیه‌ها، کمیسیون انتشارات، کمیسیون گردهمایی‌ها...) به تعیینِ شورای دبیران و تایید مجمع عمومی.

اکنون باید اعضای که مایل به پذیرفته شدن در ارکان پن‌لاگ هستند خود را نامزد کنند.

یادآروی می‌شود تعداد منتخبین به شرح زیر است:

الف- شورای دبیران 9 عضو اصلی و 4 عضو جانشین

ب- شواری بازرسان 5 عضو اصلی و دو عضو جانشین

ج- مسئول امور فنی (سرپرست سایت) یک عضو اصلی یک عضو جانشین

د- مسئول امور عمومی (منشی پن‌لاگ) یک عضو اصلی و یک عضو جانشین

انتخاب و تشکیل کمیسیون‌ها به بعد از انتخاب سایر ارکان موکول می‌شود.

لطف اعضای که نامزد شرکت در یکی از ارکان کانون هستند نامزدی خود را در گروه اعلام کنند تا نام‌شان در اینجا درج شود.

الف- شورای دبیران (نام عضو + نام وب‌لاگ)
1- ارغوان‌ها نویسنده‌ی ارغوان‌ها

2- بامداد زندی نویسنده وبلاگ بامداد

3- فضولك نویسنده وبلاگ فضول

4- گل کو نویسنده وبلاگ گل کو

5- شبح نویسنده ای وبلاگ شبح

6- زیتونك نویسنده وبلاگ زیتون

7- علی نویسنده وبلاگ هزار حرف نگفته

8- ندا نویسنده وبلاگ از بالای دیوار

9- روزبه نویسنده وبلاگ گفتار نیک

10- آرش نویسنده وبلاگ آرش سرخ

11- چه گوارانویسنده وبلاگ چه گوارا

12- پولاد همایون نویسنده وبلاگ سیپریسک

13- هاله نویسنده وبلاگ سرزمین آفتاب

14- نی لبک نویسنده وبلاگ صعود برهنه

15- پویا ارجمند نویسنده وبلاگ بیان

ب- شورای بازرسان

1- گیله مرد نویسنده وبلاگ گیله مرد

2- شبنم نویسنده وبلاگ شبنم فکر

3- ترانه عضو هم بسته و یکی از اعضای موسسین کانون

4- مرد فمينيست نویسنده ‏دغدغه هاي يک مرد فمينيست

5- سیامک نویشنده وبلاگ گزارش به خاک ایران

6- حسن نویسنده وبلاگهای خدا بیامرز

7- پانته آ نویسنده وبلاگ غربتستان

ج- مسئول امور فنی

1. خُسن آقا نویسنده وبلاگ خُسن آقا

د- مسئول امور عمومی

1- بابک نویسنده‌ی بابک خرم‌دین

2- نسرین عضو هم بسته و یکی از اعضای موسسین کانون

این لیست هر روز به‌روز می‌شود.
28 دسامبر 2004

21بیان و اندیشه:

Anonymous Anonymous گفت:

با سلام :از اينكه كانون دچار يك ضعف ارادي از نوعي كه هميشه نزد ما ايرانيان ديده ميشود متاسفم.
امير

6:25 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

با در نظر داشتن اينكه من از حق راي برخوردار نيستم...ولي بنظرم هاله شبح و حسن اقا لايقترين افراد براي عضويت در شوراي دبيران هستند.
امير.

6:28 PM  
Blogger شبح گفت:

دوستان عزيز!
طبق تفسيری که من از اساسنامه دارم دوستان هم‌بسته‌یی که جزو موسسين محسوب می‌شوند در واقع عضو پيوسته هستند و تو می توانی نامزد شوی. دليل من اين است:
ماده‌يِ 7- عضويتِ پيوسته:
اشخاص زير مي‌توانند به عضويتِ پيوسته‌يِ پن‌لاگ درآيند:
اول- امضاكنندگانِ اين اساس‌نامه و منشور پن‌لاگ كه مؤسسان پن‌لاگ شمرده مي‌شوند؛
دوم- شخصي كه از زمانِ تصويبِ اين اساس‌نامه به تشخيصِ شورای دبيرانِ پن‌لاگ طبقِ شرايط و ضوابطِ زير واجدِ صلاحيتِ لازم برايِ عضويتِ پيوسته‌يِ پن‌لاگ باشد:

همان‌طور که می‌بينيد و می‌خوانيد:
بند اول تمام موسسان پنلاگ را عضو پيوسته خوانده است و بعد از تصويب اساسنامه ما عضو هم‌بسته و پيوسته داريم.
اگر ساير دوستان با اين تفسير موافق هستند دوستان هم‌بسته‌یی که جزو موسسان محسوب می‌شوند عضويت‌شان به پيوسته تغيير پيدا کند.

12:20 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام دوستان:از اينكه كانون مجددآ تكاني خورده تا در جهت نيل به اهدافش گام ديگري بردارد فوق العاده مسرورم.و بعنوان عضو همبسته اميدوارم اين روند بهمين منوال ادامه يابد.در ضمن جاب بامداد اينجا هنوز بنده را بعنوان عضو نميشناسد.خواهشمندم اصلاحات لازم را بعمل آوريد.
.امير

3:01 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

مجددآ سلام:با توجه به تفسير ماده 7 اساسنامه از سوي شبح گرامي و باز شدن راه براي عضويت اعضاي همبسته در اركان كانون من هم بنوبه خود از كانديداتوري هم رديف خود نسرين عزيز قويآ حمايت مينمايم.بنابرين اعضاي پيشنهادي من براي عضويت در شوراي دبيران :هاله عزيز...شبح گرامي...حسن آقا و نسرين جان ميباشند.
قابل توجه بامداد عزيز:هنوز آيدي پسورد من از طرف پن لاگ
پذيرفته نميشود!آيا دليل خاصي دارد.؟
امير

5:58 PM  
Blogger شبح گفت:

This comment has been removed by a blog administrator.

12:16 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

ba salam,
man arashe sorkh,nevisandeye webloge Gorbeye sorkh,hastam o mikham kandidayi khodam ro baraye shoraye dabiran,elam konam,lotfan begid ke raygiri o ina key hastesh va koja mishe tablighat kard!
ghorbane shoma,
ARashe sorkh

12:16 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

‏دغدغه هاي يک مرد فمينيست
‏سلام دوستان من هم علاقه مندم براي عضويت در شوراي بازرسان کانديد شوم . لطفا اگر بايد فرم يا دعوت نامه‏خاصي‌ امضا کنم به من ايميل بزنيد با تشکر

5:31 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

http://feministguy.blogspot.com

Email feministblogger@yahoo.com

Thanks

5:33 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

با سلام :جناب بامداد زند‍‍!چرا پن لاگ آيدي پسورد ياهو گروپم رو نميشناسد؟
لطفآ مشكل مربوطه را حل بفرماييد.
امير عضو همبسته.

8:36 PM  
Blogger Alireza Mojahedi گفت:

سلام
تازه شناختمون.باید بیشتر بشناسمتون. به نظرم جالب اومد
خواستین رو منم حساب کنین

5:02 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

feministguy عزیز برای انتخاب شدن در ارکان کانون باید اول عضو کانون شد.
برای این کار هم می تونی با پرکردن فرم بالای همین صفحه و بعد که عضو شدی می تونی خودت رو بعنوان کاندید معرفی کنی

خُسن آقا

12:48 PM  
Blogger بابک خرمدین گفت:

با سلام و عرض خسته نباشيد خدمت خسن آقاي عزيز من دفعه قبل هم گفتم كانديداتوري من براي امور عمومي بود لطفا اسمم را از ليست اولي پاك و به امور عمومي اضافه كنيد به اميد ايراني آزاد براي ايرانيان

7:34 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

ارني جان،
اين بدترين نطق انتخاباتي بود كه من ديدم :))

همگي خسته نباشيد. خيلي خوشحالم كه كانون داره به نتيجه مي‌رسه. خيلي لذت بخشه.

اسد

10:56 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

Salam Hasan Agha
Emrooz sobh ba email khodetan ozv shodam
mishavad lotfan man ra ham baraye shoraye bazresan kandid konid lotfan
mamnoon

5:29 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

Hasan agha comment ghabli az man bood

http://feministguy.blogspot.com

8:23 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام دوستان:پيرو درخواست شبح گرامي مبني بر كانديداتوري براي ساير بخشهاي اركان كانون ....پيشنهاد ميكنم تمهيدي انديشيده شود تاعزيزاني كه حائزاكثريت آراء براي عضويت در شوراي دبيران نشدند بتوانند براي تصدي ساير مسئوليتهاي اركان كانون نيز كانديد شوند.كه اين امر مستوجب اجراي انتخابات شوراي دبيران و بازرسان و روشن شدن تكليف اين بخشهاست. تا نظر دوستان چه باشد.
بامداد عزيز هنوز مشكل عدم شناسائي بنده از سوي پنلاگ همچنان بقوت خود باقيست.
امير عضو همبسته.

9:04 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام

من پويا ارجمند هستم. با سپاسگزاری از زحمات شما می خواستم درخواست نامزدی برای عضویت در شورای دبيران را داشته باشم. همچنین نام وبلاگ بيان را به ليستی که در سمت راست ویلاگ پن لاگ دارید، می‌خواستم اضافه فرمایید.
بيان
http://azadsho.blogspot.com

متشکرم

5:30 PM  
Blogger Admin گفت:

آقای پویا ارجمند تا آنجایی که من می دانم شما به علت شرکت نکردن در انتخابات از لیست اعضای کانون خارج شده اید بهمین جهت شرکت شما در انتخابات مقدور نیست.

1:27 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

پوی ارجمند:
من در انتخابات شرکت کردم. اما متاسفانه زمان رای گیری چند ساعتی دیر رسیدم و بابت همین امر پیامی در همینجا برای شما نوشتم و عذرخواهی کردم. به نظرم نباید چنین برخوردی با افرادی که سخت معتقد به کانون هستند بشود.
این چه قانونی است که اگر کسی عضو نیست و می خواهد در انتخابات شرکت کند و حتی نامزد شورای دبیران شود می تواند عضو شود و بعد نامزد شود اماما که زمانی عضو بودیم چون چند ساعت دیرتر در انتخابات شرکت کردیم محروم شویم.
من از آقای حسن آقا گله دارم. همچنین از شما . شما اعلام می کنید انتخابات در 2 نوامبر است. آنوقت وقت آن را به زمان اروپا تنظیم می کنید.
زمانی که من در انتخابات شرکت کردم هنوز دوم نوامبر بود. اما شما 2 نوامبر را به وقت اروپا در نظر گرفتید.
خواهشمندم که در این مسئله تجدیدنظر فرمایید.
http://azadsho.blogspot.com

7:40 AM  
Blogger Narges گفت:

نی لبک هستم از وبلاگ صعود برهنه.جریان حذف پست دیشب پن لاگ چیه؟پست جدید من به گزارشگران بدون مرز اختصاص داره

10:40 AM  

Post a Comment

<< خانه