2/13/2005

کانون وبلاگ نویسان ایران آزادی بدون قید و شرط و فوری مجتبی سمیعی نژاد را خواستار است

متاسفانه هنوز چند روز از آزادی مجتبا سمیعی‌نژاد، دانشجوی رشته‌‌ی ارتباطات و نویسنده‌ی وب‌لاگ "من‌نه‌منم" که به "مدیار" مشهور است، نگذشته است که مجددا او را با قرار وثیقه‌ی باور نکردنی‌ صد میلیون تومانی روانه‌ی زندان کردند.

آزادی بدون قید و شرط و فوری مجتبا سمیعی‌نژاد که هیچ جرمی مرتکب نشده است و در وب‌لاگ‌اش صرفا به بیان نظرات خود می‌پرداخته است کمترین خواست ماست.

بی‌شک دستگاه قضایی و قاضی و بازپرس پرونده نیز به دلیل اعمالی که حتا با قوانین موجود نیز غیرقانونی محسوب می‌شود باید مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرند.

متاسفانه به دلیل جو رعب و وحشتی که خانواده‌ی زندانیان سیاسی و مطبوعاتی و وب‌لاگی را فرامی‌گیرد اخبار مربوط به آنان منتشر نمی‌شود و ما در بی‌خبری کامل به‌سر می‌بریم و نسبت به جان مجتبا سمیعی‌نژاد بیم‌ناک هستیم.

امیدواریم سازمان‌های مدافع حقوق بشر هر چه سریع‌تر نسبت به این دستگیری واکنش نشان دهند و ملاقات با سمیعی‌نژاد و آزادی او را خواستار شوند.

یادآور می‌شویم آرش سیگارچی نویسنده‌ی وب‌لاگ "پنجره‌ی التهاب" نیز هنوز در بازداشت به سر می‌برد و وضعیت‌اش مشخص نیست.

6بیان و اندیشه:

Blogger Unknown گفت:

با درود و عرض ادب
اینجانب آریو سراجی نویسنده کتا بهای جهانی عاری از اسلام حمایت خود را از آزادی دوست عزیزمان مجتبی سمیعی نژاد اعلام می دارم.بایستی به این کور دلان یاد آور شد که با ایجاد جو ارعاب و زندان نمی شود حقایق را کتمان کرد حقایقی تلخ از دوران اعدام وشکنجه و زندان واینک با پوزش از شما سروران وصاحبان قلم که فاجعه اجتماعی حاصل حکومتی که متولی آن مسلمان میباشدوعمل جراحی خاص دختران !!!!که در گزارش بنده در وبلاگ دوستم بابک خواهید خواند .شاه جوانی تربیت میکرد که دکتر می شد وزیر زبان خود سیانور داشت!این جرثومه های اسلام فاسد جوانی تربیت می کند که زیر زبان خود اکستازی دارد ومعتاد !
پس اگر یکی از عزیزان ما را بگیرند و اسیر کنند مطمین باش من تازه کار ناشی قلم وی را در برابر استاد خود به نگارش خواهم آورد.
با سپاس آریو سراجی
www.khorramdin.mihanblog.com

3:42 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

با عرض سلام و درود به تمام وبلاگ نویسان عزیز در کانون وبلاگ نویسان ایران من یاشار خرمدین از این به بعد به جای بابک فعالیت می کنم درسته نمی تونم بابک باشم ولی هر کاری از دستم بیاد از انجام دادنش دریغ نمی کنم من از طرف کلیه اعضای گروه خرمیان خواستار آزادی دوست عزیزمان مجتبی سمیعی نژاد هستم و همگام با شما برای ازادی مدیار مبارزه می کنیم به امید ایرانی ازاد برای ایرانیان

6:06 PM  
Blogger Alireza گفت:

اقاي درخشان! من عليرضا طاهرپور از بازداشتگاه سوئد براي شما مينويسم. صحبتهاي شما همانند رژيم اخونديست٬ سريع تهمت و افترا٬ لازم ميدانم که چند موضوع را اشاره کنم: ۱-من هيچ نسبت فاميلي و حتي شناختي با اعضاي کانون وبلاگ نويسان ندارم ولي با همه انان هموطن هستم و اميدوارم روزي برسد که اعضاي کانون در کنارهم در ايران ازاد جلسه هاي خود را برگزار کند ۲- من نه هوادار سازمان مجاهدين هستم و نه مارکسيست٬ نه سلطنت طلب و نه مشروطه خواه ٬ ولي به تمامي گروه ها احترام گذاشته ودر هر تظاهرات که از طرف هرگروهي که بر ضد رژيم اخوندي شرکت ميکنم۳- من هويتم را همراه با عکس بطور کامل در سايتم منعکس کردم ولي اين دليل نميشود کسي که نام مستعار انتخاب کرد را متهم کنيد۴- کانون وبلاگ نويسان به جرات يکي از اصلي ترين مراکز مبارزه براي ازادي و دموکراسي ميباشد چون از تمامي گروه هاي سياسي بدون هيچ مشکلي دور هم جمع شده ا

9:59 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام
من يك دختر 23 ساله در لندن هستم كه از 2 سالگي در اينجا ميباشم.
پدرم يك خبرنگار آزاد بود كه بعد از انقلاب بدليل مخالفتش با خميني اعدام شد. كاري كه شما ميكنيد بسيار باارزش و براي من تكاندهنده است. شما كه جان خودتان را براي آزادي بيان كه يكي از مينيمم حقوق انساني هست به خطر مي اندازيد.
نميدانم راستش چطوري از شماتشكر كنم ولي واقعا اميدوارم كه روزي برسد كه همه مردم ما بتوانند در ايراني آزاد راحت زندگي كنند و از شر اين آخوندهاي ضدبشر خلاص بشويم.
اگر كاري از دست من برمي آيد خواهش ميكنم بگوييد كه انجام بدهم.
درود بر همگي شما
گوهر

2:41 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

آخربن بهار حكومت آخوندي
خجسته باد


http://www.gozareshgar.com/?location=read&id=466

2:28 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

thought-provoking, mootable pv. just my thoughts, well anyways gl & be chipper is what i say

1:35 AM  

Post a Comment

<< خانه