9/17/2004

رای‌گیر اصول منشور از امشب آغاز شد

لطفا برای رای دادن به نکات زیر توجه کنید.1. به هر اصل باید جداگانه رای بدهید.2. برای هر اصل سه گزینه در نظر گرفته شده که هر رای دهنده فقط می‌تواند یکی را انتخاب کند. A. من موافق این اصل هستم B. من مخالف این اصل هستم C. من نظری نسبت به این اصل ندارم2. نتایج تا خاتمه رای‌گیری منعکس نمی‌شود.3. پس از پایان رای‌گیری نتایج را یاهو بصورت خودکار برای تمام اعضا ارسال می‌کند.4. شما می‌توانید تا خاتمه رای‌گیری نظرخود را در مورد اصول منشور تغییر دهید و با مراجعه مجدد به قسمت رای‌گیری رای خود را تغییر دهید ولی امکان دادن دو رای برای یک نفر وجود ندارد به این معنی که هر رای دهنده فقط یک رای برای هر اصل به "صندوق" می‌اندازد.آدرس صفحه رای‌گیری http://groups.yahoo.com/group/kanooneweblognevisan/polls
فراموش نکنید که برای رای‌گیری باید با شناسه و گذرواژه یاهو وارد گروه یاهو شوید تا بتوانید رای بدهید.

14بیان و اندیشه:

Blogger شبح گفت:

ارنستوی عزيز!
زود عصباني شنو!
متاسفانه اشتباهي صورت گرفته است.
قرار بود اصل اول تا دهم بدون اصل سوم يک‌جا راي‌گيري شود و اصل سوم جداگانه به راي‌گذاشته شود با ورسيون‌های مختلف. اما خسن‌آقای عزيز! سهوا شماره‌ی اصول را جابه‌جا کرده است و اصل سوم دوباره نوشته شده است در صورتي که قرار بود الان اصلا اين اصل راي‌گيري نشود و تمام نه اصل ديگر هم يک‌جا راي‌گيري شود.
حالا بايد يه جوري درست‌اش کنيم.

11:59 AM  
Blogger ali گفت:

من به اصول ششم و دهم رای منفی دادم چون همچنان معتقدم که منظورمان از قوانين جهانشمول را بايد روشن کنيم و بعلاوه بايد چهارچوب ارزشی خاصی را بپذيريم و نسبت به بعضی نوشته ها ابراز نارضايتی کنيم.

11:15 PM  
Blogger شبح گفت:

فرهنگ عزيز!
نمی‌دانم چرا پيش‌داوری می‌کنی. من شخصا نسبت به حدرعزيز هيچ‌گونه نظر منفی ندارم. در مورد حرکت دوشنبه هم چيزی نمي‌دانم کاش بيشتر توضيح می‌دادی!

11:12 AM  
Blogger شبح گفت:

فرهنگ عزيز!
از اطلاعاتي که دادی متشکرم! اما
من نام خود را تغيير نمي‌دهم حتا برای ثانيه‌یی! در گذشته برای مبارزه با "شاه" نام خود را به "روح‌الله" تغيير داديم! ديدی چه شد؟
آيا "امروز" و "بامداد" اولين سايت‌های اينترنتی هستند که تعطيل می‌شود؟
آيا ما بايد از جناحی از رژيم حمايت کنيم و قربانی شويم تا آن جناح ديگر امتياز بگيرد؟
نه اين مبارزه برای آزادی بيان نيست!

5:13 PM  
Blogger شبح گفت:

دوستان عزيز!
تعداد امضاها از پنجاه گذشت. بجنبيد. کاش در رای‌دادن از هم سبقت می‌گرفتيم.

3:42 PM  
Blogger آرمین گیله‌مرد گفت:

سلام ..تازه امروز خبر دار شدم و دویدم ...البته با انگشتام..... حیف که اینهمه بحث و سخن شد هیچکدام در نظر گرفته نشد و اصول همانطور فقط بهشون میشود رای آری و نه و بیخیال داد و آلترناتیو، یعنی اصل با لحن دیگر و کمی تغییر وجود ندارد

8:04 PM  
Blogger mina24 گفت:

سلام . من تا حالا دوبار با وبلاگ خاکستر گل سرخ فرم عضویت رو پر کردم ولی اسمم در لیست نیست . http://mina24.persianblog.com

11:31 PM  
Blogger rouzbeh گفت:

من راي خودم رو دادم..به اميد يكي شدن ما براي رد شدن از كابوس استبداد

4:50 PM  
Blogger زيتون گفت:

متاسفانه هرچه پسوردم رو در کانون وبلاگ‌نویسان می‌نویسم راهم نمی‌ده:(

1:44 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

چه جوریاست من نمی تونم رای بدم :( وبلاگم خورشید مهر هستش

12:51 PM  
Blogger شبح گفت:

ارنستو و نسرين عزيز!
فکر می‌کنم بخشی از عدم راي‌دادن‌ها به مشکلات تکنيکی برگرده که بعضی از دوستان اينجا نوشتن يا برا

ی من و ساير دوستان با ايميل اطلاع دادن.
در مورد ندادن بيانيه با بابای عرفان عزيز موافق هستم. اما منظور از تعيين خط‌مشی را نسرين جان نمی فهم‌ام خط مشی ما در منشور آمده است.
در ضمن فکر می‌کنم با سرعت بيشتری بايد راي‌گيری و اساسنامه را بپايان برد. و بعد عضو‌گيری اصلی را براساس اساسنامه شروع کرد.

1:49 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام عليکم و رحمه الله!
دوستان عزيز
ميشه لطفا بفرماييد تکليف اين عضويت حقير چی شد؟

3:37 PM  
Blogger Medya گفت:

من عضو اينجام ولي لينك وبلاگم نيست ! چرا ؟

www.blog.Medyadaily.com

7:46 PM  
Blogger شبح گفت:

نسرين عزيز!
در قسمت اساسنامه در اين مورد صحبت خواهد شد!
اما اين را بدان هميشه جاي تفسير و توجيه بازه!
ضمنا تصور نمي‌کنم حداقل هاله‌ی عزيز از اين که پنلاگ کانونی صنفی، فرهنگی و اجتماعی است شک داشته باشه!
چون قبلا روش صحبت کرديم و فضولک عزيز هم مخالفتی نداشته.
و تصور نمي‌کنم داشته باشه.
در مورد اعضایی که به منشور ندادن اين عمل قاعدتا بايد به عنوان استعفای‌شان از کانون تلقی شود و نام‌شان به عنوان عضو حذف شود. اما از آنجا که يک بار ديگر کلا بعد از تصويب اساسنامه بايد عضو گيری صورت بگيرد بهتر است اين کار را بذاريم برای اون موقع

7:45 PM  

Post a Comment

<< خانه