3/07/2005

روزجهانی زن گرامی باد

آزادی اندیشه و برابری حقوق انسان‌ها از اصلی‌ترین مفاد منشور و هدف نهایی‌ کانون وبلاگ نویسان ایران است. درآستانه ی روز جهانی زنان، هشتم مارس برابر با هجدهم اسفند، کانون وبلاگ نویسان ایران با گرامی‌داشت این روز پشتیبانی خود را از جنبش‌های آزادی‌خواه و برابری طلب ‌زنان و همچنین گردهمایی ۸ مارس در ایران اعلام میدارد.كانون وبلاگ نویسان ایران خواستار برچیده شدن هرگونه خشونت قانونی‌و غیرقانونی‌علیه زنان و به ویژه نهادینه شدن تساوی حقوقی زنان در قوانین ایران است. تشکیل کمیسیون زنان در کانون
نیز نشان‌گر توجه ویژه ی كانون به مسائل زنان است.
کانون وبلاگ نویسان ایران تا برچیده شدن بساط تبعیض جنسی،برپایی آزادی و همچنین برابری حقوق زن و مرد از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد!
روزجهانی زن برهمه به ویژه زنان وبلاگ‌نویس گرامی باد

كانون وبلاگ نویسان ایران

7بیان و اندیشه:

Blogger Shabnam گفت:

من هم روز زن رو تبريک ميگم ، خسته نباشيد دوستان

5:00 PM  
Blogger شبح گفت:

8 مارس را به تمام زنان و مردانی که به برابری زنان و مردان در تمام زمينه‌ها و شونات زنده‌گی فردی و چمعی باور دارند تبريک می‌گم.

8:35 PM  
Blogger Narges گفت:

سالروز 8مارس بر زنان ومردان گرامی باد!

8مارس یک نماد است برای همه زنانی که می خواهند در جهانی سرشار از« بودن » نفس بکشند.8 مارس نماد نه مبارزه؛ که تلاشی سخت و جانانه برای «بودن» ی د رخور یک انسان است... تلاش هر انسانی برای «بودن» به معنی نفی «بود» دیگری نیست؛به یاری هر انسانی در زیستنی شایسته بود یک انسان درهر لحظه باید شتافت...جهان زیباتر شده است و خواهد شد... نی لبک هستم از صعود برهنه

3:06 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

کامنت های وبلاگ مجتبی سمیعی نژاد از متهمان بازداشت شده . به نوع اتهامات & نوع دادگاه و سایر اتهامات وی و علل اصلی بازداشت وی پی می بریم .
http://www.haloscan.com/comments/shoornn/110795260047120800/

10:17 PM  
Blogger ava گفت:

سلام

من هم روز جهانی زن رو تبریک میگم.

شاد باشین

12:57 AM  
Blogger دوستان دانشکده گفت:

من هم روز جهانی زن رو به همه‌ی اعضای پن‌لاگ و همه‌ی بلاگرها تبريک ميگم

5:44 PM  
Blogger دوستان دانشکده گفت:

This comment has been removed by a blog administrator.

5:45 PM  

Post a Comment

<< خانه