5/01/2005

بيانيه‌ی کانون وب‌لاگ‌نويسان ايران به مناسبت روز کارگر

ما آزادی بيان را پاس می‌داريم و کارگران نيزسازنده‌ی ابزارهای بيان هستند و دريغا که کمتر ازهمه می‌توانند از اين ابزارها برای ابراز و بيان مشکلات و مسايل‌شان بهره‌مند شوند.

کارگران کشور ما بيش از کارگران بسياری از کشورها استثمار می‌شوند و از ابتدايی‌ترين‌ حقوق خود چون حق برخورداری از تشکل‌های صنفی آزاد و غير دولتی و حق اعتصاب محروم‌اند. كوشش برای گسترش و نهادينه سازی "آزادی بيان" در نخستين گام كوششی است برای فراهم سازی امکان سخن گفتن کارگران.

با آرزوی روزی که سخن گفتن از ابتدايی‌‌ترين حقوق کارگران اين‌چنين، عقوبتی دشوار را در پی‌‌نداشته باشد؛ اول ماه مه (يازده ارديبهشت) روزجهانی کارگر را به همه دوستداران كارگران و کارگران جهان تبريک می‌گوييم.

کانون وب‌لا‌گ‌نويسان ايران-پن‌لاگ

9بیان و اندیشه:

Anonymous Anonymous گفت:

بالاخره بعد از زحمت فراوان منتشر شد! البت با مقداري اشكال كه در اي‌ميل عرض خواهد شد!
ممنون از زحمات همه دوستاني كه در انتشار اين بيانيه زحمت كشيدند

11:54 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

سلام دوست عزيز.. ما بخوايم عضو پنلاگ شيم بايد چيکار کنيم؟؟!!.. شادباشين..
..تنـــها..
http://boutimar.blogspot.com/

11:22 AM  
Blogger شبح گفت:

کامنت‌گذار پيچایی!
مطلب‌تان به نام "خاک بازی با نام
انقلاب"
را خواندم با اتهام زدن به گروه علنی دانشجویی داريد آگاهانه يا ناآگاهانه به وزارت اطلاعات خدمت می‌کنيم. البته اينجا جای اين بجث‌ها و اين اينکار‌ها نيست.

4:38 PM  
Blogger شبح گفت:

داريوش عزيز!
من نمي‌دانم شما چه متني را خوانده‌ايد. متن منتشر شده ايرادات شما را نداشت.
من بدون اين که به متن نگاه بکنم تطور کردم "اوليه" نوشته شده است در صورتی که متن اصلی توسط بامداد عزيز اصلاح شده بود و "اوليه" به "ابتدایی‌ترين" تغيير يافته بود.
به هر حال به سهم خودم از تو تشکر مي‌کنم و اميدوارم که در کميسيون بيانيه‌ها فعال بشی.

4:40 PM  
Blogger آرمین گیله‌مرد گفت:

سلام ...به امید رهایی کارگران و کارمندان از مزدبردگی

5:44 PM  
Blogger ali گفت:

بین وبلاگهای ایرانی دنبال نوشته ای در محکومیت دستگیری آقای بنی طرف میگشتم که پیدا نکردم

انشالا دوستان پنلاگ زحمت تهیه اش را بر عهده بگیرند

5:51 AM  
Blogger شبح گفت:

علی جان!
در مورد يوسف عزيزی بنی‌طرف پن‌لاگ بيانيه داد.

6:44 PM  
Blogger ali گفت:

ببخشید من متوجه نشدم. من آرشیو این وبلاگ را نگاه کردم و اسم ایشان ر ندیدم

فکر میکنم یک کپی بیانیه ها باید اینجا باشد، مگرنه؟

6:49 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

زنده باد آزادی

3:29 AM  

Post a Comment

<< خانه