5/10/2005

با پوزش:این بیانه در تاریخ چهار شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۸۴ 4/27/2005 در این وبلاگ منتشر شده ه عللی که برای من هم مشخص نیست چند بار پاک شده است حدس زدم ممکن است به خاطر تاریخ آن باشد از اینرو آنرا دوباه با تاریخ جدید اینجا قرار می دهم

بیانیه‌ی کانون وب‌لاگ‌نویسان ایران-پن‌لاگ در مورد مسایل اخیر طرح شده توسط وب‌لاگ‌نویسان
این روزها گروهی از وب‌لاگ‌نویسان نسبت به صدور حکم اعدام برای اسماعیل محمدی و حجت زمانی اعتراض گسترده‌یی را آغاز کرده‌اند و از سوی دیگر وب‌لاگ‌نویسان زیادی خواهان آزادی فوری و بی‌قیدوشرط اکبر گنجی شده‌اند.
وخامت وضعیت حقوق بشر و محدودیت آزادی بیان در ایران هر روز ابعاد تازه‌تری می‌گیرد؛ علاوه بر صدور حکم اعدام برای فعالان سیاسی با دستگیری‌ یوسف عزیزی بنی ُطرُف تعداد زندانیان مطبوعاتی و وب‌لاگی افزایش پیدا کرد و شرایط بد زندان و بیماری ناصر زرافشان و رضا علیجانی جان آنان را در معرض خطر قرار داده است.
کانون وب‌لاگ‌نویسان ایران هم‌صدا با اکثریت وب‌لاگ‌نویسان نسبت به صدور حکم اعدام به‌طور کلی و به‌خصوص برای فعالان سیاسی و خبرنگاران و وب‌لاگ‌نویسان معترض است و به وب‌لاگ‌نویسان پیشنهاد می‌کند با امضا‌ی تومارهای تهیه شده و نوشتن مطلب در وب‌لاگ‌های‌شان فضایی را در وب‌لاگ‌ستان فراهم آورند تا حکم اعدام زندانیان سیاسی لغو شود و آزادی زندانیان سیاسی و مطبوعاتی و وب‌لاگ‌نویس میسر گردد.
کانون وب‌لا‌گ‌نویسان ایران-پن‌لاگ

2بیان و اندیشه:

Anonymous Anonymous گفت:

che arz konam valla ... injoor ke maaloome too in mamlekat ab khordanam mojazat dare ... pas in azadiee ke migoftan kojast?

6:51 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

man 2 weblog be address haye zir darm lotfan age momkene baraye on link gharar dahid:
www.omidkurd.blogspot.com
www.omidkurd2.blogspot.com

7:58 AM  

Post a Comment

<< خانه