6/16/2005

فراخوان کانون وب لاگ نویسان ایران

در پی فراخوان کانون نویسندگان ایران برای همبستگی با ناصر زرافشان و دیگر زندانیان سیاسی دربند، ما نیز از تمامی وب لاگ نویسان درخواست می کنیم تا به این صف همبسته و مردمی به پیوندند و با کارزار خود آزادی بیان و عقیده را پاس بدارند.
نگذاریم کوشندگان دمکراسی و دادگری را یکایک در زندانها به خاک بیفکنند. هنگام برخاستن و نه گفتن به دیکتاتوری و استبداد فرا رسیده است.

کانون وب لاگ نویسان ایران

7بیان و اندیشه:

Anonymous Anonymous گفت:

من به حقيقت ازين فراخوان استقبال ميكنم و پيشتر بدين پيشواز رفته بودم . ( كه البته مطلبي شخصي است ) ايكاش از ميان اينهمه مطلب تكراري منتج به هيچ نتيجه راي دادن به اين يكي و يا آن يكي كه در نهايت آشي خواهد شد كه مقام معظم رهبري حلاوتش را خواهد چشيد و نه هيچكس ديگر ، در يك اقدام جمعي و نه بگونه منفرد براي تنها دكتر زرافشان ... كه به هدف نجات انسانيت از تمامي محبوسات و عواقبشان ، مطلب نوشته ميشد . فكر ميشد . اقدام اجرائي ميشد ... قطعا زمان بسيار كمتري ميبرد از شال و كلاه كردن براي ممهور كردن شناسنامه اي كه سند معتبر اسارت هويت ماست .

6:26 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

rafsanjani=alijenabe sorkhpush ( farmandeye ghatlhaye zanjireyi )

ahmadinezhad=alijenabe khakestari (mojriye ghatlhaye zanjireyi )

gule tablighat ra nemikhorim va dar RAYE ARI GIRI sherkat nemikonim va ba sherkat nakardan dar dore dovome entekhabat mashrooyiat entekhabat ra az bein mibarim.

" bekhatere iran baraye hame {bevasileye mobile va yahoo} beferest "

4:46 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

توطئه ای بزرگ بر عليه ملت ايران ---
منتظر نظرات گرانقدر شما هستم

3:30 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

لطفا اسم بنده را از ليست كانون حذف فرماييد. آنچه كه براي بنده مهم است رعايت شئونات آزاده خواهي در گفتار و كردار است چون در گفتار بعضي از نماينده كانون در برخورد با مسائل مختلف و مخالف از الفاظ ركيك كه زيبنده هيچ روشنفكري نيست استفاده مي شود بهتر است بنده در اين جمع محترم قرار نگيرم شايد ديگران نيز چنين نقطه نظراتي داشته باشند . چندين بار تذكر به بعضي از دوستان همچون حسن آقا داده بودم علت نوشتن بنده در پيام گير بدليل عدم دسترسي به ايميل كانون بوده است كه از اين بابت پوزش مي خواهم.

9:46 AM  
Anonymous Anonymous گفت:

شما که دم از وبلاگ نویسان می زنید چرا بحثی دراین باره ندارید وبیشتر به سیساسی های مخالف نظام جمهوری اسلامی می چسبید

2:42 PM  
Anonymous Anonymous گفت:

با سلام خدمت شما،

حتماً نامه جدید اکبر گنجی را دیده‌اید. میخواستم بپرسم که چرا بیش ازین دست روی دست بگذاریم؟ رژیم از راه‌های معمولی به کندی پاسخ می‌دهد. نظرتان چیست که تمام عرصۀ وبلاگستان و اینترنت را با یک هجوم همگانی به عرصۀ هجو و هزل بالاترین مقامات تبدیل کنیم؟ از شعر و جوک و عکس و کاریکاتور گرفته تا فحش و ناسزا. آنان به اینگونه برخوردها شاید حساس تر باشند و جواب بدهد. از آن سرپاسبان مرتضوی گرفته تا بالاترین شان را. زورمان نمی‌رسد فحش که میتوانیم بدهیم.

5:38 PM  
Blogger arash گفت:

اعراب فریبم دادند
برج موریانه را به دستان پرپینه خویش برایشان در گشودم،
مرا و همگان را بر نطع سیاه نشاندند
و گردن زدند.
نماز گزاردم و قتل عام شدم
که رافضیم دانستند
نماز گزاردم و قتل عام شدم
که قرمطییم دانستند
آنگاه قرار نهادند که ما و برادران مان یکدیگر را بکشیم
و این کوتاه ترین طریق بهشت بود!

3:28 AM  

Post a Comment

<< خانه